Szkolenie z poligrafii dla marketerów
Poligrafia, marketing, papiery i materiały do druku, techniki druku, uszlachetnienia druku, CMYK, panton, neuromarketing w druku.
Najnowsze badania neuromarketingowe wskazują, że drukowane materiały mają znacznie silniejszy wpływ na odbiorców niż promocja w Internecie. Druki są namacalne, więc oddziaływają na więcej zmysłów i są lepiej i głębiej zapamiętywane.
Równolegle do Internetu nasz świat ciągle funkcjonuje w realnej rzeczywistości i poligrafia towarzyszy nam na każdym kroku od outdooru, przez różnego rodzaj materiały reklamowe, opakowania, gadżety i wiele więcej, dlatego dobry marketer musi mieć wiedzę również z zakresu produkcji printowych.
Obecnie poligrafia stwarza wyjątkowe możliwość komunikacji, wymaga jednak sporej wiedzy, ponieważ konieczne jest posługiwanie się specjalistycznym językiem, rozumienia procesów produkcyjnych i znania palety możliwości. Nie jest to bardzo trudne ale trzeba się tego nauczyć by móc się tym z sukcesem zajmować.
Ponieważ nie ma dostępnych książek czy innych źródeł wiedzy dla merketerów, większość uczy się poprzez pracę i na własnych błędach. Ty jednak możesz wziąć udział w szkoleniu i podstaw poligrafii nauczyć się w jeden dzień.
Profesjonalne szkolenie, na którym dzielę się wieloletnim doświadczeniem w pracy producenta BTL i printów, ale też przedstawiam najnowsze materiały i techniki. Zajęcia o wyjątkowo praktycznym charakterze, dużo inspirujących materiałów.
Zakres szkolenia:
I Część teoretyczna,
1. Materiały do druku w mało i wielkoformatowego,
2. Papiery ozdobne
3. Druk mało i wielkoformatowy,
4. Uszlachetnienia druku,
5. Prace introligatorskie,
6. Materiały reklamowe i POS,
7. Słownik poligraficzny – terminologia konieczna do precyzyjnej komunikacji z DTP i drukarniami,
8. Przykłady ciekawych prac.
II Część praktyczna, proces produkcyjny w praktyce,
1. Wycena prac,
2. Planowanie i harmonogram produkcji.
3. Przygotowanie prac do druku,
4. Zlecenie,
5. Produkcja,
6. Odbiór pracy i ewentualna reklamacja.
III Zakończenie zajęć, podsumowanie i wnioski.
Korzyści
• Po zakończeniu szkolenia będziesz potrafił profesjonalnie zarządzać produkcjami pointowymi, prowadzić je sprawniej i taniej.
• Będziesz znał podstawową i niezbędną wiedze na temat takich produkcji. Krok po kroku od określenia potrzeby, przez dobranie materiałów i technik, zaplanowanie procesu i wycenienie go, aż po odbiór produkcji.
• Małe grupy szkoleniowe - maksymalnie 8 osób na szkoleniu - dzięki temu masz komfort nauki i możliwość dopytania się o rzeczy, które sprawiają problem, dopytać się o szczegóły, spokojnie zapoznać się z próbnikami, materiałami.
• Obejrzysz dużo materiałów, przykładów z realizacji różnych projektów, wzorników, gotowych rozwiązań, najnowsze materiały z targów.
• Nauczysz się tworzyć profesjonalne zapytania, zlecenia oraz harmonogramy produkcji.
Dla Kogo:
• Marketerzy,
• Osoby zajmujące się zakupem materiałów reklamowych i promocyjnych,
• Graficy i projektanci,
• Osoby, które chcą pracować w reklamie.
Gwarantujemy:
• ogromną ilość wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych opartych o doświadczenie zawodowe trenera,
• obszerny skrypt,
• materiały w postaci slajdów,
• certyfikat,
• przekąski i napoje, lunch.
Termin szkolenia 25 marca 2019 od godziny 9 do 17
Miejsce szkolenia centrum Warszawy ul. Żurawia 6/12, około 1km od Dworca Centralnego, 600m od stacji Metro Centrum.
CENA SZKOLENIA: 720 zl brutto
KONTAKT
Małgorzata Krystek – STREFAKARIER.PL
NIP: 827 21 63 921
Częstochowa, ul. Sportowa 72/74, m. 17
tel.: 880 596 592
Mail: m.krystek@strefakarier.pl
Dane do płatności:
ING Bank Śląski
Nr rachunku: 62 1050 1142 1000 0097 0592 3366
Szkolenie prowadzi
Iwona - trener i marketer od 20 lat. W swojej karierze zawodowej pracowała między innymi dla sieciowej agencji reklamowej Grupa Ogilvy Mather, domu mediowego Master Mind, agencji marketingowej Online Media Group Polska, Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Od 5 lat prowadzi szkolenia dla Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”. Jednocześnie prowadzę na zlecenie profile firmowe i kampanie reklamowe własnych klientów.
Ukończyła studia wyższe ekonomiczne na Wydziale Zarządzania na Politechniki Częstochowskiej, kierunek Zarządzanie i Marketing w zakresie marketingowe zarządzanie firmą, dyplom inżyniera. Później ukończyła Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach Wydział Zarządzania i Marketingu, kierunek Zarządzenie firmą dyplom magistra z certyfikatem International Education Society.
Ukończyła również kurs trenerski z certyfikatem na Uniwersytecie Warszawskim (Uniwersytet Otwarty).
Opinie o mnie:
"Znakomita trenerka, kompetentna, oddana i uważna na potrzeby uczestników. Byłem na warsztacie "E-biznes dla początkujących" i było to dla mnie znakomite wprowadzenie do marketingu w internecie. Nie było to Moje pierwsze szkolenie- uczestniczyłem także w szkoleniu z facebooka wcześniej. Pani Iwona odpowiada także na dodatkowe pytania uczestników i ma odpowiedź na niemal każde pytanie. Zdecydowanie polecam Ją, jako szkoleniowca i konsultanta w dziedzinie marketingu i e-biznesu. Oby więcej było takich osób tak z pasją i zaangażowaniem podchodzących do Swoich dziedzin. Jakość usług wtedy będzie znacznie wyższa. Pozdrawiam serdecznie! I dziękuję!"
"Uczestniczyłem w szkoleniu odnośnie marketingu na Facebooku. Informacje przekazane w sposób zrozumiały, poparte odpowiednimi przykładami, dużo wiedzy praktycznej. Serdecznie polecam!"
"Rekomenduję Iwonę w zakresie szkoleń z reklamy w serwisie Facebook. Wartościowa wiedza przekazana w przystępny sposób wraz z przykładami. Polecam." ... See more