Komunikacja w zespole ◦ Komunikacja z pacjentem i jego rodziną ◦ Wizerunek podmiotu leczniczego poprzez profesjonalną obsługę pacjenta ◦ Trening umiejętności motywowania i efektywnego wpływania na zachowania pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych” ◦ Motywacja.
WARSZTATY DEDYKOWANE DLA PERSONELU MEDYCZNEGO
„Tylko poprzez dotarcie do źródła problemu można rozwiązać go szybko i skutecznie“ - Luigi Stecco
CELE
- zaznajomienie uczestnika szkolenia z technikami oraz zasadami skutecznej komunikacji w zespole, nabycie umiejętności
- sprawnego identyfikowania sytuacji konfliktowych oraz efektywnego
- zarządzania konfliktem.
- ulepszenie komunikacji pomiędzy personelem a pacjentem oraz jego rodziną, nabycie umiejętności właściwego przekazu i odbioru komunikatu,
- pokonanie własnych barier komunikacyjnych, rozwinięcie umiejętności efektywnego wsparcia emocjonalnego dla pacjentów i ich rodzin.
- nabycie umiejętności świadomego budowaniawrażenia na współrozmówców oraz skutecznego reprezentowania się,
- poznanie zasad autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku mającego wpływ na wizerunek pracodawcy.
- nabycie umiejętności motywowania pracowników mających
- wpływ na jakość i efektywność wykonywanej pracy, poznanie czynników finansowych i pozafinansowych motywujących do pracy
KORZYŚCI
- Poznanie swojego stylu komunikacji
- Poznanie prawidłowego stylu komunikacji interpersonalnej,
- Zdiagnozowanie własnych barier komunikacyjnych,
- Sprawne identyfikowanie sytuacji konfliktowych,
- Zapoznanie się z mostami komunikacyjnymi
- Prawidłowe rozpoznawanie swoich emocji i umiejętność ich wyrażania podstawą zdrowia fizycznego i psychicznego.
- Jak rozwijać u siebie empatię w celu budowania pozytywnych relacji oraz profesjonalnej obsługi pacjenta,
- Wyrażenie empatyczne – narzędzie służące do skutecznej komunikacji z pacjentem,
- Asertywna odmowa i stawianie granic – jak odmawiać, aby pacjent nie poczuł się urażony,
- Asertywna obsługa trudnego pacjenta: co robić, a czego unikać, gdy pacjent się złości.
- Typologia pacjentów i praktyczne sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Portret współczesnego pacjenta – jego zachowanie względem pracowników Ochrony Zdrowia, jego odczucia i nastawienie związane z formą i jakością obsługi oraz sytuacją w kraju.
- Zapoznanie się z przyczyną i źródłem zachowań dzisiejszych pacjentów.
- Obraz pracowników Ochrony Zdrowia w oczach pacjentów.
- Pierwsze wrażenie – świadomy wpływ na budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia i unikanie pułapek stereotypów.
- Mowa ciała – rola i znaczenie mowy ciała w komunikacji interpersonalnej i budowaniu relacji.
- Jak budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa,
- Rola i znaczenie stresu w codziennym życiu. Destrukcyjne działanie stresu i rutyny na motywację.
- Sposoby na budowanie swojego zaangażowania w miejscu pracy i przeciwdziałanie przygnębieniu.
- Poznanie czynników finansowych i pozafinansowych motywujących do pracy.
- Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi we współpracy zespołowej.
- Postępowanie w sytuacji konfliktowej.
DLA KOGO?
Dla wszystkich placówek medycznych publicznych i niepublicznych.
GWARANTUJEMY:
- Intensywną dawkę wiedzy, która sprawdza się w branży biznesowej,
- Transfery,
- Networking,
- Wyjątkowy czas pełny nowych wyzwań, doświadczeń i refleksji,
- Ciekawy i nie nudny sposób przekazywania wiedzy warsztatowej przez trenera, który przeszkolił z tego tematu w samej branży medycznej ok. 300 osób personelu medycznego.
SZKOLENIE POPROWADZI:
SYLWIA WĘGRZYN-ZIĘBIŃSKA doświadczona trenerka biznesu, Coach NMC, specjalistka w zakresie motywacji i personal Bradingu
TERMIN SZKOLENIA
do ustalenia
GODZINY SZKOLENIA
do ustalenia
CENA SZKOLENIA
do ustalenia
MIEJSCE SZKOLENIA
Polska
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia przez grupy min. 5 – osobowe
REJESTRACJA
Prosimy o zapytania najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute – prosimy o kontakt:
Małgorzata Krystek
880 596 592 / m.krystek@strefakarier.pl
Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach, wypełnij formularz, napisz na adres m.krystek@strefakarier.pl lub zadzwoń pod numer 880 596 592
INNE SZKOLENIA
Warunki uczestnictwa w szkoleniach
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STREFAKARIER.PL
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach STREFAKARIER.PL, której właścicielem jest:
880 596 592 / m.krystek@strefakarier.pl
NIP:
jest wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego lub wysłanie zgłoszenia (skan) na adres: m.krystek@strefakarier.pl
Płatność za udział w szkoleniu należy uiścić po uprzednim otrzymaniu od m.krystek@strefakarier.pl mailowego potwierdzenia realizacji szkolenia wysyłanego na 7 dni kalendarzowych przed terminem szkoleniem, na podstawie otrzymanej faktury pro forma na konto w Banku …..o numerze: .
Potwierdzenie szkolenia zwiera ostateczne informacje o miejscu i godzinie szkolenia. STREFAKARIER.PL zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od niej.
RABATY
Zamówienie szkolenia w opcji FIRST MINUTE, czyli na 30 dni przed terminem jego realizacji uprawnia do rabatu w wysokości 10%.
Przy zgłoszeniu 2 osób na szkolenie udzielamy 10% rabatu, przy zgłoszeniu 3 lub więcej osób udzielamy 15% rabatu.
Warunki i zasady rezygnacjiWarunki i zasady rezygnacji